À Bruges
À Bruges
Product, koop, levering en uitvoering van de Overeenkomst.
4.1
De omschrijving van de goederen/het Product, de hoeveelheid, de kwaliteit, de prijs, BTW, verzendingskosten, etc. worden beschreven op de Webshop. Illustraties, beschrijvingen en andere informatie met betrekking tot de aangeboden producten, met uitzondering van prijzen, BTW en verzendingskosten, zijn steeds indicatief. Ze dienen louter als richtlijn.
Ondanks het feit de Webshop met de grootst mogelijke zorgvuldigheid wordt samengesteld, is het toch mogelijk dat de aangeboden informatie onvolledig is, materiële fouten bevat en/of niet up-to-date is. Dergelijke vergissingen/fouten in het aanbod en/of de Overeenkomst binden STERA niet ten aanzien van de Klant. STERA is enkel gehouden tot een middelenverbintenis, geen resultaatsverbintenis.
Het aanbod op de Webshop geldt steeds zolang de voorraad strekt en kan te allen tijde worden aangepast of ingetrokken door STERA. STERA kan niet aansprakelijk gesteld worden voor het niet beschikbaar zijn van goederen/het Product. Indien een aanbod een beperkte geldigheidsduur heeft of onder voorwaarden geschiedt, zal dit uitdrukkelijk vermeld worden bij het aanbod.
4.2
Nadat de Klant bij STERA een bestelling heeft geplaatst, zal STERA de ontvangst van de bestelling zo spoedig mogelijk bevestigen per e-mail naar de Klant ter bevestiging van de Overeenkomst.
Wanneer een Product niet (of tijdelijk niet) beschikbaar is, zal STERA de Klant zodra mogelijk hiervan in kennis stellen.
4.3
Nadat de Klant een bevestiging van zijn bestelling per e-mail heeft ontvangen, zal de Klant enkele dagen daarna nog een e-mail ontvangen met de precieze leveringsdatum. STERA streeft er steeds naar het bestelde Product zo snel mogelijk te leveren bij de Klant op het opgegeven adres
Elk product heeft een verwachte leveringstermijn. Echter kan deze termijn aangepast worden mede door de leveranciers/merken waarop STERA beroep doet, door feestdagen, extra drukte of andere redenen. Indien de levering langer duurt dan verwacht, wordt de Klant op de hoogte gebracht met een nieuwe verwachte leveringsdatum.
In het geval de levering enige vertraging oploopt, kan dit niet leiden tot het verbreken van de koop of de betaling van een schadevergoeding ten voordele van de Klant, behoudens in het geval van opzettelijke vertraging.
Het is de verantwoordelijkheid van de Klant om het correcte leveringsadres door te geven. Foutief doorgegeven leveringsadressen kunnen aanleiding geven tot extra kosten ten laste van de Klant. Voor zover de wet dit toelaat, draagt STERA geen aansprakelijkheid voor verlies of beschadiging van het Product indien dit geleverd is in overeenstemming met de door de Klant opgegeven leveringsinstructies.
De Klant dient levende goederen/producten zo snel mogelijk na ontvangst te planten en/of te voorzien van water. STERA beveelt aan om het geleverde Product direct te openen en te verzorgen na ontvangst.
Verzending en Levering: a. Alle bestellingen worden zo snel mogelijk verzonden na ontvangst van de betaling. b. De geschatte levertijd wordt vermeld bij elke productbeschrijving. Houd er rekening mee dat deze levertijden slechts een schatting zijn en kunnen variëren, afhankelijk van de bestemming en eventuele onvoorziene omstandigheden. c. Wij zijn niet verantwoordelijk voor vertragingen in de levering als gevolg van onvoorziene omstandigheden, zoals natuurrampen, stakingen, douanecontroles of andere situaties buiten onze controle.
Verzendmethoden en -kosten: a. België:
b. Nederland:
c. Frankrijk:
d. Andere landen:
Track & Trace: a. Bij het verzenden van je bestelling ontvang je een Track & Trace-code, waarmee je de status van je pakket kunt volgen. b. Deze code wordt per e-mail verstuurd naar het opgegeven e-mailadres.
Douanekosten en belastingen: a. Voor internationale zendingen kunnen douanekosten en belastingen van toepassing zijn. Deze kosten zijn de verantwoordelijkheid van de ontvanger en worden niet door ons gedekt. b. Neem contact op met de douaneautoriteiten van je land voor meer informatie over eventuele douanekosten en belastingen.
Retourzendingen: a. Raadpleeg ons retourbeleid voor instructies over retourzendingen en restituties.
Indien het door de Klant bestelde product beschadigd of defect wordt geleverd, of indien het een onjuist product is, dient de Klant STERA hiervan onmiddellijk na ontvangst van het Product op de hoogte stellen via olivier@stera.be.
4.4
Het risico wegens verlies of beschadiging gaat over op de Klant zodra het Product fysiek in bezit is van de Klant. Het risico gaat echter al over op de Klant bij levering aan de vervoerder, als de vervoerder van de Klant de opdracht heeft gekregen de goederen te vervoeren en deze keuze niet door STERA was geboden.
In het geval de Klant specifieke vragen heeft over het Product, verzoekt STERA dat de Klant hieromtrent contact opneemt via olivier@stera.be.